BIST 100
14.449,74 3,67%
DOLAR
46,2781 0,02%
EURO
53,7571 0,40%
GRAM ALTIN
6.453,83 2,82%
FAİZ
41,76 -2,36%
GÜMÜŞ GRAM
105,27 3,97%
BITCOIN
66.214,00 3,51%
GBP/TRY
62,1720 0,17%
EUR/USD
1,1607 0,34%
BRENT
82,96 -5,00%
ÇEYREK ALTIN
10.552,01 2,82%
Diyarbakır Açık
Diyarbakır hava durumu
30 °
  • ANASAYFA
  • DÜNYA
  • ABD, askeri üslerde şahsi silah yasağını kaldırdı

ABD, askeri üslerde şahsi silah yasağını kaldırdı

IMG_7781

ABD Savunma Bakanı Pete Hegseth, askeri personelin şahsi silahlarını üslerde taşımasını önleyen yasağı kaldırdı.

Bakan Hegseth, ABD merkezli X şirketinin sosyal medya platformundan yaptığı paylaşımda, imzaladığı genelgeye ilişkin açıklamada bulundu.

Askeri personelin şahsi silahlarını üslerde taşımasını engelleyen yasağı kaldırdığını duyuran Hegseth, "Askeri tesislerimiz, silahsız bölgelere dönüştürülmüştü. Bu durum personelimizi savunmasız ve açık hedef haline getiriyordu. Bu durum bugün sona eriyor." ifadelerini kullandı.

Hegseth, halihazırda personelin şahsi silahlarını taşıma veya muhafaza etme izni almasının "fiilen imkansız" olduğunu belirtti, yeni genelgeyle ABD Savunma Bakanlığına (Pentagon) bağlı tesislerin komutanlarına personelin silah taşıma taleplerini, reddedilmesi için çok açık bir neden bulunmadığı sürece onaylamaları için talimat verildi.

Öte yandan, genelgede yer alan sınırlamalara göre Bakanlık binasına şahsi silahla girilmesine henüz izin verilmiyor.

/Ajanslar/

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?